2013年10月29日 星期二

好耐冇見

文章日期:01/23/2008 08:47 pm

呵呵, 好耐冇黎update喇, 今日dayoff, so have time 返黎坐下....因為個主人lazy的關係, 呢度變得好荒廢, 好耐之前o既"泰國之旅"遊記都已經冇心機兼唔得閒再寫喇...正一死懶鬼...

呢排身邊發生好多事...媽媽整親腳入醫院做手術, 我咁大個人都係第一次處理咁多野.......屋企又好多野要幫手, 我同Fai都見少左好多, 希望唔好因為咁而令大家關係疏離, 媽媽亦要快D好返
阿旦旦又唔知發生咩事牙肉出血, 仲冇晒心機食野......and 要搬離Wah Fu Est.,去將軍澳住, 要同珠珠分開, 我地都會少左見面........真係好掛住佢......最近都有去探佢, 見佢精神左d, 又食少少返野, 咁都好d....
至於工作上, 新的一年, 大家當然望加薪, 仲未有消息加幾多, 但老闆自己開到口 話幫我地爭取左加薪&花紅.....真係好感動, 因為自己出黎社會做事都有3年喇....從未有過花紅$$$...(哈....差點忘記了"亞大"的花紅是藍罐 & 金莎), 仲有過年前5號就出糧喇, 總算有為我地諗過....唔係因為我地係sub-contractor就唔理我地.....嗯......期待好消息的來臨!!!

沒有留言:

張貼留言